czwartek, 2 czerwca 2016

6. Przerwa

Cześć,
z racji, iż u mnie ostatnio urlop za urlopem, mam mniej czasu na pisanie i nieco zaniedbałam bloga. Oczywiście nie czytam wcale mniej niż zwykle, może ciut ciut, ale już po weekendzie uraczę Was kolejną recenzją.

Dwa tygodnie temu odwiedziłam ukochaną Polskę. Komunia brata, ortodonta i inne sprawy, potem powrót do pracy i kolejny wypad. Tym razem do pięknej, bajkowej Anglii. Momentami czułam się jak w słonecznej Hiszpanii. Aż stwierdziłam, że muszę się pochwalić zdjęciami.


 Betws-y-coed
Tak wyglądała wioska gdzie nocowaliśmy. Wszedzie męczące owce, świergot ptaków, pełno zieleni, zapierające dech w piersiach widoki i zero zasięgu... Tylko dostęp do Wifi w hotelu. :D Tak czy siak, idealne miejsce do zresetowania.





Trochę spacerowania po okolicach. :)



Dzięki uprzejmości gospodarza moglismy upiec polską kiełbaskę na grillu, a przy takich widokach jedliśmy kolację na dworze. <3





Nastepnego dnia udaliśmy się ku wybrzeżom Snowdonii, uraczając się po drodzę naprawdę pięknymi pejzażami. Było dosyć wietrznie, ale potem...











Temperatura totalnie się zmieniła i zanim rozłożyłam się na kocu na plaży w Barmouth, musiałam zwiedzić pobliskie bazarki w poszukiwaniu krótkich spodenek i japonek. Udało się i nawet zyskałam lekką opaleniznę. Pogoda niczym nie przypominała tej typowo angielskiej. 








 A na deser, odwiedziliśmy urocze miasteczko Conwy, tuż przy słynnym Llandudno. Głównym punktem był Zamek Conwy z XIII wieku. Nie zwiedzaliśmy wnętrza, ale widoki na zewnatrz były naprawdę mega bajeczne. 
Walia to  celtycka kraina historyczna i naprawdę cudowny kawałek Europy. Polecam szczególnie fanom historii, bo znajduję się tutaj naprawdę wiele megalitycznych budowli. Ale też ze wzgędu na piękne widoki. Można się zakochać.

Do następnej recenzji!







12 komentarzy:

  1. Anglia to świetne miejsce dla fotografów ;P A przynajmniej tak mi się na odległość wydaje.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze Ci się wydaje. :) Mniej więcej za to lubię życie za granicą, za widoki. :)

      Usuń
  2. Pięknie to przedstawiłaś! To wszystko takie interesujące! Ostatnio próbowałam umieścić na swoim blogu reportaż z Torunia, musiałam pociąć na kawałki, zamieszczało mi po dwa zdjęcia i to już nie było to. Może innym razem się uda! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, a ten wpis był bardzo spontaniczny, chyba dlatego wyszedł tak dobrze. :)

      Usuń
  3. Widoki przecudowne! Co do pogody, to i u mnie ostatnio jest gorąco i słonecznie, tak że wczoraj... zarumieniłam się na słońcu, bo opalenizną tego jeszcze nie można nazwać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani się nie obejrzysz i będziesz brązowa, całe wakacje przed Tobą. :)

      Usuń
    2. Jakie wakacje? Ja nie mam wakacji :(

      Usuń
  4. Cudowna plaża. Od kilku tygodni tak mam ochotę jechać nad morze, że mam łzy w oczach gdy oglądam takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tam, lubię takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie widoczki i naturę w czystej postaci, gdzie można się faktycznie zresetować :) A jeśli nie ma zasięgu to już w ogóle <3 Fajna miejscówa, trzeba korzystać ile można z urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoki bajeczne, a pogoda - zupełnie jak nie Anglia. Reset wygląda na zdecydowanie udany. Oby więcej takich dni dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń