poniedziałek, 22 sierpnia 2016

8. Libster Blog Award

W końcu znalazłam chwilkę, by odpowiedzieć na kilka pytań z zabawy, do której nominowała mnie Anelise. Aktualnie przebywam nad naszym pięknym, polskim morzem, więc wolnego czasu mam naprawdę mało. Ale już w piątek koniec tego miesięcznego urlopu, wracam do pracy. :)



1. O czym myślisz przed snem?
To zależy od dnia. Jeśli jednak nic ciekawego się nie wydarzyło, zwykle układam w głowie scenariusze do moich opowiadań. :)

2. Jaki jest Twój sposób na bezsenność?
Do tej pory długo go nie miałam, ale od kiedy trafiłam na  https://rainymood.com łatwiej jest mi go zasnąć. Szum deszczu naprawdę uspokaja. Poza tym dobrym sposobem jest także mizianie, ale oczywiście potrzeba do tego drugiej osoby. :) 

3. Jaki jest Twój największy sukces?
Sukces to pojęcie względne, ale myślę, że sam wyjazd do Anglii i usamodzielnienie się jest moim największym z sukcesów.

4. O czym marzysz?
O napisaniu dobrej powieści. I o szczęśliwej rodzinie.

5. Co chciałabyś robić w życiu?
Pisać, dobre książki. A pomiędzy pisaniem zajmować się swoją rodziną. :)

6. Jaki rodzaj postów na blogach lubisz czytać najbardziej?
Zdecydowanie pamiętniki i recenzje książek. 

7. Co robisz najczęściej gdy masz "wolną chatę"? 
Puszczam głośno muzykę. I trochę fałszuję. :D

8. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
Zdecydowanie relaks przy zielonej herbacie i książce. A w tle koniecznie dobra muzyka.

9. Jak zazwyczaj spędzasz wolny czas?
Lenię się. :D plus punkt powyżej.

10. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Kiedyś to było Na dobre i na złe, a ostatnio wciągnął mnie Orange is the New Black.

Ja nie nominuję nikogo, ale jeśli ktoś z czytających nie został nominowany, a podoba mu się ta zabawa, niech czuję się nominowany. :D i powiadomi mnie o tym w komentarzu. Chętnie zajrzę. :)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci wakacji nad morzem, sama z niecierpliwością odliczam dni do mojego wyjazdu :)
    Dziękuję za odpowiedzi na pytania :) Zajrzę na tą stronę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zaczęłam na nowo oglądać "Na dobre i na złe" :D zapomniałam, że to takie fajne było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś oglądałam "Na dobre i na złe", ale kieeeedy to było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również oglądam Na dobre i na złe :)
    Może napiszesz posta o życiu w Anglii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest coś konkretnego co chciałabyś wiedzieć? :) Bo aspektów jest naprawdę wiele. :)

      Usuń